Pentru UPA, 2014 a fost un an marcat de veto agrar și abuzurile de distribuție din Rusia

De asemenea, rețineți încadrează veniturile agricole și luminile și umbrele de AICA

Comercianții cu amănuntul mari folosit dreptul de veto rus ca o scuză pentru a controla și de a gestiona prețurile scăzute ale produselor agricole și animaliere în Spania. Asta e pentru principalele organizare agricol evaluarea UPA din anul agricol acum se încheie. Dezechilibre în lanțul alimentar a continuat în 2014, provocând un "an negru" a prețurilor pentru domeniul. Adoptarea unei PAC "dezamăgește" și a costurilor ridicate de producție a continuat să cântărească asupra economiei sectorului primar, care se încadrează la nivelul de acum șase ani. În soldul anului, organizația constată de asemenea că venitul-agricol indicatorul care marchează magnitudinea economică a sectorului primar în țara noastră a scăzut cu 7,1% în 2014, revenind la nivelurile de șase ani.

Servirea Bruxelles subliniază că, în 2014, dependența asemenea, a crescut pe ocuparea forței de muncă în sectorul subvențiile au continuat să scadă în domeniu. "Agricultura spaniolă și efectivele de animale sunt mai dependente de subvenții", care merge de la reprezentand 26,5% din veniturile totale, pentru a ajunge la 28,8%, ceea ce arată că avem un sector "slab și vulnerabil".

"Am pierdut șase ani în ceea ce privește veniturile agricole" au plâns de UPA, care este de asemenea setat la pierderea rentabilității activității. Costurile de producție, de asemenea, numit "consumul intermediar" - au crescut de la 41% în 2007 la 49% în 2014, afectează organizația, care constată, de asemenea, faptul că ocuparea forței de muncă a continuat să scadă în sectorul agricol. Mai exact, 2,4% mai puțin volumul de muncă din agricultură în UTA (unitate de lucru anuală). Ca venitul agricol pe UMA a scăzut cu 4,5% în termeni constant, mai mult de patru ori media UE, care se încadrează doar 1,3%.

Reforma PAC

Anul care se încheie acum a fost marcat de deciziile importante despre modelul aplicare în Spania a noua politică agricolă comună, un proces susținut de gradul ridicat de subsidiaritate, care să permită normele UE, care consacră amplu UPA analiză.

Deci, amintiți-vă că închis, în principiu, de conferințe Industriei ianuarie 2014, în cazul în care guvernul și autoritățile regionale a ajuns la un acord preliminar cu privire la punerea în aplicare a figurii PAC de agricultor activ, distribuirea ajutorului cuplat, anul de referință pentru a calcula drepturile sau pe harta noului regionalizare, împreună cu distribuția de bani pentru dezvoltare rurală.

În timp ce "este adevărat că noua PAC să fie aplicate începând cu 2015 limitează intrarea cazaprimas și speculatori în sectorul acoperit de cifra de agricultor activ și activitate agricolă, este mai puțin adevărat că a fost modest, atunci când ai limita această cifră în Spania, pentru a atinge obiectivul că ajutorul poate percepe numai profesionisti reale din activitatea "este evidențiat.

În plus, ei insistă că "în ultimele săptămâni, am văzut dorința Ministerului a fost răsucit de o Comisie Europeană, care este departe de dorința producătorilor de a profesionaliza domeniu. Astfel, probleme precum ciorap minimă pentru a colecta ajutoare sau necesită cel puțin 20% din vânzările de produse agricole către venitul total agricole au fost neclare și limitate de la Bruxelles ".

Cinci decizii în Spania, care ar putea fi îmbunătățite PAC

În mod similar, în rezumat său a anului reaminti ar fi luat măsuri în opinia sa, cum ar fi Ministerul și autonome Regiunilor a decis să nu aloce 15% din sprijinul cuplat sectoarelor care au permis UE, lăsând la 12 08%. Nu toate sectoarele primi sprijin, cum ar fi măsline, fructe și legume, în timp ce în alte țări, cum ar fi Italia sau Franța, da.

Că alocarea de fonduri a fost gândit mai mult că nicio regiune pierdut fonduri la nivel global în nevoile și situația agricultorilor si fermierii profesioniști care creează locuri de muncă și susțin viața în satele. Mo a stabilit un plafon de ajutor pentru a preveni proprietarii de terenuri mari primesc milioane de oameni în subvenții

Și, în sfârșit, că a apărut un adevărat program național de dezvoltare rurală asociată cu noua PAC pentru modernizarea și întineri domeniu. Pe langa noul PAC va aduce mai puțin ajutor pentru Spania 35 700 milioane în plăți directe și 8.300 în măsurile de dezvoltare rurală, se predat mai multe hectare, ceea ce plăți pe suprafață va fi redus. Vom merge de la 17 milioane de hectare de 23 sau 24 -pentru includerea necultivate alb și pastos- astfel încât mai productiv și mai mult contribuie la generarea de bogăție și locuri de muncă în mediul rural hectare vor fi cele mai afectate. Lanțul alimentar

2014 a fost într-adevăr primul an în care legea de măsuri de îmbunătățire a funcționării lanțului alimentar a fost pe deplin operațional. Soldul în aplicarea lor este, la UPA, "lumini și umbre. Umbrele sunt derivate din ignoranță profundă a legii de către industria alimentară și insensibilitate a autorităților din domeniul concurenței și Comerțului din Comunitățile Autonome pentru a controla practici care nu sunt incluse direct în această lege, dar jurisdicția sa, așa cum este vânzarea la pierderi. Luminile sunt desfășurate în lucrarea magnific în anul scurt decât are control CIA și Alimentației ( AICA) ".

De la începutul înființării sale, UPA a fost foarte activ în prezentarea plângeri la AICA cu privire la uleiul de măsline (Carrefour), în carne de iepure (Carrefour), pui (Carrefour, Mercadona, Lidl, Auchan , Hipercor, Dia), lapte și ulei de măsline de vacă (Carrefour)

De asemenea, handenunciado lipsa de contracte cu producție în sectorul de cartofi și nerespectarea termenelor de plată în domeniul de boia de ardei. El a prezentat, de asemenea, o întrebare cu privire la interpretarea de produse proaspete în ceea ce privește calendarul de plată. 18 septembrie AICA a răspuns la interogarea prin crearea jurisprudență întâi și identificarea ca "proaspăt" pe cei care își păstreze caracteristicile naturale calitati adecvate pentru comercializare și consum pe o perioadă de mai puțin de treizeci de zile sau condiții care necesită încălzit de marketing și de transport la momentul tranzacției.

Seceta marchează anul meteorologic

Acest 2014 a fost caracterizată de o secetă foarte neregulat, ceea ce a provocat un impact foarte important asupra anumitor zone și producții. Fundamental daune s-au axat pe peninsular sud-est, în special în culturi permanente, cum ar fi migdale.

Pentru a aborda efectele acestei administrare secetă a lansat o serie de măsuri de finanțare care au fost destul de rare și linia excepțional pentru producătorii de migdale.

În prezent este în proces de consultare ordinea de reglementare ajutor pentru a compensa efectele în fermele de migdale, constând dintr-o linie specifică pentru cei care au contractat de asigurare și alte linia-finanțat cu CCAA tuturor deținătorilor de ferme cu migdale. Deoarece UPA au transmis observațiile pe care le-am considerat necesare pentru a se adapta la nevoile sectorului productiv.

Dezvoltare rurală

Există o lipsă totală de transparență și informații de la Ministerul Agriculturii în legătură cu activitatea și statutul programelor de dezvoltare rurală atât 2007/2013 și viitoarea perioada 2014/2020. Prima perioadă (2007/2013), știri UPA procesate a vorbi neoficial de un nivel scăzut de execuție curent (ar putea fi de aproximativ 70%), în ciuda faptului că în 2014 (executarea acțiunilor este permisă până în 2015 din cauza N + 2), care implică cu siguranță o pierdere a fondurilor UE.

În ceea ce privește perioada 2014/2020 lipsa totală de informații cu privire la acordul de asociere, Programul Național, precum și PDR cadru național ne-am comandat întâlniri și informații la care răspunsul a fost tăcere totală. Suntem preocupați de multe probleme, mai ales viitorul sistemului de consultanță, care este un foarte important sindicat instrument. În ceea ce privește programarea 2007/2013, precum și potrivit Comisiei Europene până la octombrie 2014 a fost condusă doar 72,6% din FEADR, care reprezintă un procent foarte mic avand in vedere ca de numai un an a plecat la încheia această perioadă de programare, și probabil mai multe fonduri vor fi pierdute, în special având în vedere nevoile marile zonelor noastre rurale, în special în sectorul agricol. Chiar măsuri, cum ar fi includerea de tineri abia 70% din executare. În plus, există prevederi pentru posibilele pierderi de milioane de FEADR 2014 în diferite CCAA, condus de Andalucía și care ar putea face aproximativ 150 de milioane de euro.

În perioada de programare 2014/2020, există o întârziere prelungită în aprobarea diverselor programe (17 PDR și un program național), care, probabil, nu va fi aprobat până bine în 2015, care va fi dor mai mult de o an prin măsuri care le contin.

Anul Internațional al Familiei agricole 2014

2014 a fost declarat de către ONU ca Anul Internațional al Familiei agricole. UPA a exercitat coordonarea Comisiei pentru Spania IYFF 2014, care cuprinde 18 organizații de câmp diverse (agricultură, rural, ecologic, forței de muncă, femeile din mediul rural, agricultura ecologică, municipalități rurale, universități, centre de cercetare ...)

UPA a apărat funcțiile sociale, economice și teritoriale ale agriculturii familiale în numeroase forumuri internaționale și naționale pe tot parcursul anului. Comitetul este în curs de dezvoltare în prezent un memorandum de agriculturii familiale în Spania și organizarea cu Ministerul Agriculturii pe zi, care este programată să aibă loc la începutul anului 2015.

Agricultura ecologică

Comisia Europeană a prezentat o propunere de modificare a normelor de bază ale producției ecologice cu conținut care a efectuat-ar putea cauza probleme serioase în domeniul agriculturii ecologice în Spania, cu propuneri, cum ar fi eliminarea fermelor mixte în acest an mai multe restricții pentru a hrăni animale, eliminarea situațiilor excepționale, utilizarea de semințe ecologice, și mai mult.

Cu ocazia acestei propuneri au avut loc multe întâlniri și reacții împotriva principiilor sale. În acest context, UPA coordonează un document de poziție a întregului sector de producție ecologică, în scopul de a se prezenta la mass-media, Ministerul, comunitățile autonome, Comisia Europeană și parlamentele spaniole și europene.

Impozitare și securitate socială

În 2014 reducerile ratelor de venit net pentru sectoarele de struguri de masă (0,32), flori și plante ornamentale (0.32) și tutun (0,26) pentru metoda de evaluare obiectivă a rămas și regimul simplificat de TVA. Regimul simplificat menține reducerile de servicii pentru reproducere, păstrarea și păsări de curte îngrășare (0.06625) și apicultura (0,070).

În ceea ce privește asigurările sociale Agrară, de la UPA va continua să lupte pentru a menține vârsta legală de pensionare a agricultorilor si fermierii la vârsta de 65 de ani, având în vedere natura istovitor și solicitantă fizic de munca lor. Dacă extins la 67 de ani, ar duce la o creștere a accidentelor de muncă și riscul de accidente și constituie un impediment serios la schimbarea de generații necesar.

În ceea ce privește reforma fiscală în agricultură, silvicultură și efectivele de animale, obiectivul limita volumul de randamentele de integritate ajungând de la 300.000 de euro la 250.000 de euro. UPA a propus ca această reducere în limitele obiective nu apar pentru activități agricole, cu atât mai puțin peste bord, indiferent de numărul de membri ai aceleiași gospodării care lucrează la ferme.

Ca realizari notabile includ flori de reducere a TVA-ului și plante ornamentale până la 10%, după proteste puternice din sectorul.

Adaugati un nou comentariu
Adaugati un nou comentariu